دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

عشق من دوست دارم

مرا صد با ر اگر از خود برانی دوستت دارم

 

 

 به زندان جنایت هم کشانی دوستت دارم

 

 

 به پیش خلق اگر نتوان حدیث عشق گفتن

 

 

درون سینه ی تنگم نهانی دوستت دارم

 

 چه حال از جفا کردن چه سود از هم وزیدن

 

 

 مرا لایق بدانی یا ندانی باز هم دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

سامان
ساعت14:52---23 ارديبهشت 1390
من نمی خواهم ارزوهايم باد كنك هايی باشند



لابه لای گلدانهای كاكتوس



ارزوهای من



حباب های زير پای ادمها نيستند!



اصلا چه كسی گفته است..



رويا هايم ابر هايی است بالای سرم



كه با اشاره ی يك انگشت می تركد..؟



بگذاريد هرچه می خواهند بگويند



وقتی يكی يكی



ستاره های گمشده ام را پيدا كردم..



به همه ثابت می كنم



ستاره هايم باد كنكی نيستند



كه با طعنه ی كاكتوس ها بتركند...!)



منتظرتم به منم سربزن
پاسخ:خیلی قشنگ بود!!!!!!!!!!!!!!!! باشه حتما پیشت میام!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 23 / 2برچسب:, | 14:49 | نویسنده : nazanin |