نظرسنجی

دوستای گلم،لطفا در نظرسنجی شرکت کنید!!!

این نظر سنجی برای من خیلی مهمه!!!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت9:16---22 خرداد 1390
راستی یادم رفت بگم منو بلینک بایییییییییییی

مهدیه
ساعت9:11---22 خرداد 1390
سلام وبلاگ با حالی داری لینکیدمت

نرگس
ساعت21:22---17 خرداد 1390
سلام عزیزم وبت عالیه به منم سربزن موافقی همدیگرو لینک کنیمپاسخ:ممنون،بله موافقم،من حتما لینکت میکنم!!!

....
ساعت22:36---15 خرداد 1390
سلام وبلاگ قشنگی داری به منم سری بزن خوشحال میشم

نظر یادت نرهپاسخ:ممنون،چشم،حتما بهت زنگ میزنم!!
پاسخ:شرمنده اشتباه شد،بهت"سر"میزنم!!!


رکسانا
ساعت19:54---7 خرداد 1390
سلام مرسی که به وبم اومدیمن لینکت کردم...بازم سر بزن

رکسانا
ساعت19:53---7 خرداد 1390
سلام مرسی که به وبم اومدیپاسخ:منم لینکت کردم،چشم حتما بازهم بهت سر میزنم!!

saeed
ساعت14:45---7 خرداد 1390
سلام خيلي نازه!

بامزه هم هست!!!

به من هم سر بزن
پاسخ:چششششششششششششششم!!!!


نرگس
ساعت14:49---5 خرداد 1390
اره حالا خودتو ناراحت نکن راستی یاهومیای
پاسخ:حتما!!!!!
پاسخ:اتفاقا میخواستم بهت پیشنهاد بدم!!


نرگس
ساعت14:41---5 خرداد 1390
اره گلم کارکرد
پاسخ:خدا رو شکر!!!ولی من اون یکی قالب رو بیشتر دوست داشتم!!


تنها
ساعت11:44---2 خرداد 1390
هيچـکس با مـن نيست !

مانـده ام تا به چه انديشه کنم

مانـده ام در قفـس تنــهايی

در قفــس مــيخوانم

چه غريبـانه روزی ست

روز تنــــــــــــــــــــــــــــ ـــهايی من!
پاسخ:هیچ بارانی ردپای خوبان را از کوچه خاطراتمان نخواهد شست!!


تنها
ساعت22:40---1 خرداد 1390
لطف كردي راستي مطالبمو آپ كردم كه صفحه3 وبم خوشحال ميشم اونا روهم بانگاه قشنگت ببيني بانظرات شادم كني راستي قالبت خيلي نازه
پاسخ:مرسی دوست خوبم،حتما همین الان میام!!


تنها
ساعت15:39---1 خرداد 1390
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤

_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤

_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤� �¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤� �¤¤¤_______¤¤¤¤¤

__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤_________¤¤¤¤

_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤� �¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤

_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤� �¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤

__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤� �¤¤¤¤¤¤

____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤

______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

_____________________¤¤¤¤¤¤

______________________¤¤¤¤

_______________________¤¤
پاسخ:اوووووووووووووومدم!!!!!!


نرگس
ساعت12:33---1 خرداد 1390
ابجییییییییییییییی کجاییپاسخ:همین جام،در خدمتم!!!

تنها
ساعت22:15---31 ارديبهشت 1390
ببخشيد عزيز اشتباه نوشتاري بود منظورم اين بودكه وب خيلي نازي داري موفق باشي
پاسخ:ممنون!!!!!از این اشتباهات پیش میاد!!!


تنها
ساعت16:40---31 ارديبهشت 1390
سلام وبت خيلي نزه به منم سربزن منتظرت ميمونم


پاسخ:وبم خیلی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟چشم حتما میام!!!


گـــــــــــــــل یخ
ساعت20:02---29 ارديبهشت 1390



ســـــــــــــــــــــــــــ ـــلام





وبتون خوب و خوجل بود ، می خواستم تو نظر سنجیت شرکت کنم اما پیداش نکردم . اما ، دوباره بر می گردم .



راستی به من هم سر بزنید .پاسخ:منتظرتم!!!!زود برگرد،چطور پیداش نکردی؟؟؟؟


صادق
ساعت20:56---28 ارديبهشت 1390
_____ (¯ `•?.•´¯)

_____ (_.•´/|\`•._)

_______ (_.:._)__(¯`:´¯)

__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)

(¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)

(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶

__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶

____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶

_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶

______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶

______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶

_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶

¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶

¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶

¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶

__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶

______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶

____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶

___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶

___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶

_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶

-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

___|___|___|_____|___|___|___|___

__|___|___|____|___|___|____|__|__

___|___|___|____|___|___|_|__|___|_

__|___|___|____|___|___|___|___|

سلام سلام سلامی به گرمی و حرارت عشق....

با یه مطلب آپممممممممممممممممم.....

منتظرم ها زود بیا
پاسخ:چشششششششششششششم!!!


amir ho3ein
ساعت15:05---27 ارديبهشت 1390
سلام خیییلی زیبا بود راستی نظرت با تبادل لینک چیه؟یه سری به من بزن جوابت رو بدددددددددی فعلا بای
پاسخ:حتما!!!!


نرگس
ساعت15:03---27 ارديبهشت 1390
پاسخ:سلام عزیزم!!!!

یاسین
ساعت23:13---26 ارديبهشت 1390
سلام ممنون ک به فکرمی وبهم سر میزنی.

همیشه خواستنیها داشتنی نیست همیشه داشتنیها خواستنی نیست.پاسخ:ممنون عزیز دلم،وظیفه بود!!


دیوید
ساعت20:23---26 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز وب خوبی داری به من هم سر بزن واگه مایل به لینک بودی منو با خبر کن . راستی تو نظر سنجیت هم شرکت کردم.
پاسخ:حتما لینکت میکنم،ممنون که توی نظر سنجی شرکت کردی!!! میام پیشت!!!


رها
ساعت12:53---26 ارديبهشت 1390
سلام گلم. منم هستم. خیلی با وبلاگت حال کردمپاسخ:مرسی عزیزم!

دخترک خزان
ساعت10:06---26 ارديبهشت 1390
سلام عسسسسسسسسسیسم

نظرسنجی وب رو منظورته دیگه ؟ جوابم آره خیلیه . شرکت کردم .
پاسخ:ممنون که شرکت کردی عزیز دلم!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 24 / 2برچسب:, | 23:26 | نویسنده : nazanin |